MUSE

8 September 2009








Så otroligt mycket händer kring Muse nu! Det gillas extremt! The Resistance släpps på måndag, den 14e. (Men har läst att här i Sverige släpps det den 16e) Så det är mycket som kretsar runt dem nu.
De hade ju sitt hemma gig i Teignmouth i helgen, fredags och lördags, som jag sagt innan antar jag.
Lyssnar nu på ett 5 timmar långt radioprogram (engelskt program) med endast Muse, för allt som händer nu med dem. Det gick egentligen på webben igår, men missade 3 timmar och kunde inte lyssna klart på hela för skolan styr mitt liv till viss del. Så lyssnar en del nu, kommer inte hinna klart idag heller.
Länk: http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b00mh0xr/Zane_Lowe_Muse_Night/
Det är verkligen helt incredible!
Har redan fallit för Resistance och Undisclosed Desires från deras nya skiva, av det man hört av låtarna hittils.
Tvivlar inte en sekund på att Muse är det bästa inom musik som hänt mej. De inspirerar mej så sjukt mycket så jag tror inte folk förstår...
Jag brinner verkligen för er, Muse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0