Söndagen den 17 maj 2009 - fest igår

Ciao!
Jag vaknade lite innan 10.00 och orkade bara inte sova mer. Dels p.ga värmen och att jag fortfarande är lite förgylld i hela kroppen sedan dagen/kvällen igår.
För igår var det fest hemma hos Jessica med Kikki, Felix, David och Richard och jag må säga att vi hade det himla trevligt och mys. Så jag ska försöka berätta lite om hur det var. Inte för att det finns så överdrivet mycket att säga förutom att vi flummade... en hel jävla del, haha!

Ja, det började väl med att jag kom lite innan 18.00 med en gräddfil i högsta hugg till chipsdipp. Då satt vi mest bara och snacka ett tag, och körde "jag har aldrig ...".
Well, sen bara drog allt på, lixom :) Jag minns att jag la mej ner nedanför soffan och kikki på mej och typ, tog min kamera och tog flumm bilder på david och richard, hehe. (både jag och kikki var väl lite väl flummiga vi med) Hahah sen skulle david visa att han kunde jonglera! Först med vindruvor sen med äpplen, haha, så sött ;D han var asduktig, blev impad.
Sen satt vi mest och prata och lyssna på musik, sen kollade på några filmer.

Kvällen var lång, men den kändes som att den bara var 1 timme, allt gick så fort :/ Efter ett tag fick jag sån jävla huvudverk, kunde bero på all instängd rök som virvla runt i lägenheten, och för att jag inte hade ätit så mycket denna dag.

Det hela slutade väl med att kikki, felix och jessica somnade till slut till Silent Hill, och david var tvungen att dra för hans mamma kom och hämta han för dom skulle på nåt dagen efter. Egenliten skulle han sova hos mej så kunde vi ha stannat länge hos jessica. Och jag säger "vi" för att jag och richard följde han en bit för vi skulle ändå åt samma håll.

Men så kan det vara :) Vi hade sjukt kul iaf och jag känner redan nu hur jag saknar allt så mycket. Lyckas alltid sakna alla så enormt fasten jag träffar dom varje dag i skolan.

Lägger väl upp några bilder från kvällen :)

Cheers och tack för kvällen <3



Kikki, Felix och jag


ja, jag får väl säga att på denna bild visar vi alla nog en av våra fulaste sidor
hahahaha!



Richard och David

Ja, dom är söta :)



Jessica, Felix och David

Okej förlåt mej för denna bild, men jag tycker den är lite rolig! :)
Som ni ser så är Felix väldigt.. ja, nåt..? Det är iaf hur oseriöst som helst
och jag vet inte hur mycket David gillar det, hahahahaah :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0