Lördagen den 9 maj 2009

Ciao!
Idag skulle jag egentligen vara i Storfors på UKM och kolla, men så blev det inte, nej.
För det går inga jävla bussar på lördagar från Kristinehamn till fucking skithålan Storfors. Så det blev inget med det. Men det var bara en av anledningarna till varför det inte blev av.
Men jag hoppas att det går bra för Davids band utan att jag och Felix är där och supportar. För dom börjar nämligen spela precis nu när jag skriver detta, kl 18.00

Så dagen idag var att mamma väckte mej runt 10.00 och jag var skittrött sen igår kväll. Dagen i skolan igår var himla jobbig så jag var trött efter det med. Vi skulle göra nåt såkallat cooper-test (för dom som inte hade gjort det, b.la jag då) där man ska gå/jogga/springa 8 varv = 3 kilometer runt en sån löparbana. + att det då regnade när vi i A klassen skulle göra det. Eller, det var mulet och blåsigt sen så började det regna. Men ja, jag gjorde det ändå, hehehehe.
Nåväl, så färgade jag håret idag igen. Lite mörkare brunt igen för att min utväxt var 2 mil lång och min tigerslinga såg inte bra ut längre. Sen har jag suttit och laddat ner 3 Muse konserter från musebootlegs.com, kärlek på den hemsidan.
Live från 2004, 2007 och 2008. Nu ska jag bara få ut det på dvd med.

Igår tillbringade jag min dag efter skolan hemma hos Jessica tillsammans med Mickan och Felix. Vi kollade på Titanic, åt kyckling med wok och hade jättemysigt. Har tyvärr inga bilder från den dagen.

Nästa helg så blir det tältning med Jessica, Mickan, David och Felix. Kikki skulle egentligen vara med, men hon kunde inte av nån anledning. Anno skulle också kanske vara med, men hon avstod p.ga vissa skäl.
Så vi blir 5 pers som ska slagga i Felix 6manna tält :>

Vi hade engelska nationella, hör och läs förståelse i torsdags om jag inte redan nämnt det. Det gick hyfsat bra faktiskt. Och så var det Italienska prov igår fredags med och det gick rätt bra det med.
Sen på onsdag den 13 maj så är det matte nationella 1a delen. *suck* Där har vi 90 min på oss där vi ska lösa en stor uppgift på 60 jävla minuter. EN stooooor uppgift på sextio minuter!! HUR kul låter det. Och rästen ska alltså ta ca 30 minuter. På kvällen samma dag har Musikskolan konsert på Christinateatern där jag då ska spela med gitarrorkestern.

Ja, det var väl en halvkort sammanfattning på helgen/veckan och lite av nästa vecka.

Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0