Lördagen den 21 mars 2009

Ciao!
Helg igen då, och det är så skönt. Fast helgenra börjar bli mer lika varann; öva gitarr och sång, och eventuellt någån annan läxa. Ah, det är väl så det är.

Just nu när jag sitter och skriver detta så hör jag att min storebror som sitter i rummet bredvid lyssnar på Muse på sin dator, och det kan jag säga, att det glädjer mej :) Det var ju faktiskt han som en gång fick mej att verkligen lyssna på dem, eller nej, han lyssnade så himla mycket på dom varje dag förra våren och under sommaren, så det smittade av sej! Kanske märks :P

Och det känns rätt tjatigt och meningslöst att sitta och skriva vilken stor inverkan Muse har haft på mitt liv de senaste året. Eftersom att det är en procents chans av 1000.000.000 i världen att jag kommer få säga det till dom face to face, och att jag är ett av alla miljontals Musefans här i världen, som säkert tycker samma sak. Ah, det är väl så det är det med.
Men är det 3 människor i världen som är bäst, så är det ju så, och det får dom tåla eftersom att dom är underbara<3

Igår var vi lediga, och jag och några vänner från klassen tog bilder till ett svenska projekt där vi skulle mordenisera en bibel-myt; Äktenskapsbryterskan.
Det var sjukt kul och vi såg så coola ut ;D Bilder kommer så småningom upp på bilddagboken: Laurel-Wreath.
Sen på kvällen gick vi på stan lite och sen hade filmmys hemma hos Jessica :) Det var riktigt nice alltså :)
Och nu blir väl helgen som vanligt, som jag skrev i början av inlägget.

Cheers
(Styling av Fiffi, stående, till bilderna till filmen. Vi skulle vara några slags punkare av nåt slag, nåt med stil iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0