The worst combination of addiction

Lördag 13 juni 2009

Ciao!
Idag är det lördag, helgen med skolavslutning och student har varit sjukt rolig!
Det var fest hemma hos Richard i torsdags (11 juni) när vi slutade och det var fett kul! :D

Min bror tog studenten igår (12 juni) och det var lite fest här hemma först med lite släkt och vänner, sen på kvällen kom brorsans flak de åkte runt på med hans klass och stannade här en liten stund.
Helgen har varit galen och sjukt rolig! Och just nu mår jag piss dåligt, bränner i halsen och mår bara allmänt dåligt. Jag vet inte, men jag kanske har varit ute lite för mycket i helgen och så när det inte varit så varmt, eftersom att jag är lite känslig mot det.
Det är student bal på Stadshotellet sen vid kl 17.00 som vi ska och titta på, så jag måste vila upp mej inför det.

Just nu saknar jag klassen jättemycket, fasten vi kommer ses i sommar så saknar jag dem jättemycket :/
Imorgon ska jag jobba igen, mellanpasset, så det är rätt gött. Fast inte så kul när man mår dåligt nu >.<
Och jag kommer sakna estet 3orna jättemycket, och nu så får vi ju nya 1or till hösten med. Man tycker alltid att det är massa "småglin" eller jobbigt när det kommer nya småttingar. Men, man har ju själv varit i den situationen, alla har vi varit småglin.

Lite bilder sen helgen:

Från v: Natalia, Kristina, Dennis och Malin


Från V: Mikaela, jag och Kikki


Från v: Richard, Kitty (Stina) hennes vän och Räkan (Andreaz)


Från v: Sofie, Isabell, Micaela och Malin


ES3 underhöll med musik i rasthallen
(filmning från detta, längst ner i inlägget)


Fest hemma hos Richard


Studenten i spöregn. Brormin Henrik


ES3B's åk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0