Måndagen den 1 juni 2009 - MUSE I HÖST!

Ciao!
Idag är det måndag, men ingen vanlig jävla fucking måndag! För jag har just fått reda på att MUSE SKA SPELA I SVERIGE PÅ HOVET DEN 24 OKTOBER!! vem ska dit..? JAAAAAAAAAAG! Biljetter släpps på fredag och jag kommer ta ledigt på morgonen från skolan och beställa, jag SKAAA!
FYFAN SÅ GÖTT! NU ÄR DET KLART! ÅÅÅH MUSE HERE I COME!

I WANT YOU NOOOOOOOW!!

Okej, *andas* men FATTA..!!! :D::D okej, *ANDAS på riktigt*

puh!

Vi hade avslutning med gitarrorkestern idag, genom att bowla! Jag kom andra i grupp, om man säger så.

Innan när jag gick med Mickan och David på stan så såg vi en gubbe som decka utanför ett fik. Han gick med en systemet-kasse, men det visade sej senare att han hade eplepsi och fick just ett anfall :| Det var David den snälle som gick fram till han först och kollade hur det var med han. Han blödde som fan i huvet! Så hemskt.... Men sen kom ambulansen som personalen på fiket ringde efter.

JAG SKA SE MUSE I HÖST!!!!!
okej, nu får det vara nog!! :)
144 dagar kvar!!

Stekhet dag idag..! Ujj så varmt det har varit! Men gött på samma gång.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0