I know there's a place downtown

Tisdag 16 juni 2009

Igår gick jag och mormor ner en sväng på stan, och jag skulle även möta min käre vän Jennifer. Jag skulle ta 2 nya hål i öronen och kolla om jag hade fått min första sommarjobbs lön, och det hade jag. Den låg på 1 400 kr, för bara de 2 dagarna jag jobbade i maj. Ja, mycket pengar blev det och det var ju bra!
Vi var på stan ett bra tag, närmare 3 timmar och jag shoppade loss en hel del kändes det som. Nu fick jag äntligen köpt en del av det som jag har tänkt att köpa länge fast inte haft råd.

Jennifer sa att hon hade sett någon tidning med Muse, eller att det hade stått något om dem. Så vi gick in på Pressbyrån och kollade, och ja, hon hade rätt. "Classic rock presents Prog" heter tidningen och där stod det om Muse, och de var även på framsida. Eller rättare sagt att Matt var på framsidan. Jag hade läst den artikeln på nätet men jag visste inte att tidningen fanns i Sverige, så när jag hittade den var jag ju tvungen att ha den, såklart!
Det medföljde också en skiva med prog-rock band :)

Idag var jag och mormor nere på stan igen en sväng, bara för att ta en promenad och för att köpa fikabröd på stans bästa konditori.

Och jag har även drabbats av en förkylning - igen. OOOH jag är sååå förvånad. Men den håller på att ge sej lite nu känns det som.

Iaf, så saknar jag skolan, väldigt mycket.
Och grattis till Hanna som blir 17 idag! :D

Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0