Must we do as we're told?

Lördag 25 juli 2009

I torsdags kom min älskade Jessie hit, som sagt. Vi har haft skitkul (som vanligt) och yrat massa (som vanligt) :D

När hon kom, den 23e så tog vi en liten tur i den minst sagt regniga stan. Vi var nog de enda som syntes till men vi livade upp det trissta vädret med våra pimpa paraplyn och skor :D
Vi tröttnade till slut på alla mängders vattenliter som föll ner på oss så vi gick hem till mej igen.
Den kvällen hyrde vi filmen Patrik 1,5 och köpte godis och hade mysigt.

Dagen därpå, fredag så skulle jag jobba morgon (8.15 - 12.30) vilket betyder att vi gick upp 06.30. Jessie ville följa med. Men hon utforskade nästan hela stan på min mammas cykel medan jag jobbade.
När jag äntligen slutat (fyfaan vilken dag säger jag bara!!! fyy!) så bytte vi om till tunnare kläder för det var så varmt, och drog ner på stan och var allmänt coola. Vi gick i affärer och kollade. Sen stötte jag på Emma som jag jobbar med, och några av hennes vänner (som består av b.la Victor och Anton som jag gått med i samma klass från 3an - 9an) så vi snackade lite med dem.

Sen gick vi hem till mej igen och softade innan vi gick ner till Charlie's Pizzeria där vi bestämde oss för att vi skulle äta. Klockan var då något runt 19.00.
Jessie's "kill kompis" ;) ringde henne efter att vi hade ätit klart, och dom snackade, och jag fick även snacka med han :D jag frågade om han kunde sjunga lite för mej i telefon (för han är sångare/basist/gitarrist i ett band) men det ville han inte.

Senare på kvällen så hamnade vi vid datorn, typiskt, haha! Men vi hade kul, för vi chattade med Max på msn, och även lite med en, ursäkta uttrycket, neger, som addade mej, 23 år och bor i Degerfors som cammade med oss, HAHAH! Och han ville träffa mej med, ew, nejtack hitta nån i din ålder! :D

Kvällen/natten var lång, och ca 04.00 gick vi och la oss. Övertrötta som vi var, men så fort vi kommit i säng så slocknade vi på en gång, haha.

The next day ... Så skulle Jessie åka hem. Men innan det så hann vi bestämma klart allt som har med Puttei Parken (festival) att göra. Det blir ingen camping, men Jessie har nu köpt 2 st 4 dagars biljetter :) Vi ville rädda vår ekonomi lite så det fick bli såhär. Så hon kommer hit på tisdag eller onsdag igen :D

Och efter det så åt vi lite innan vi skjutsade henne till stationen, och pratade med Max i telefon i ca 47 min. Han spelade gitarr och sjöng för oss :D<3

Det blev inget med att träffa Patricia-.- Hon ringde oss 11.30 innan och sa att hon var här i stan där dom skulle mellanstanna, de var på väg till Ransäter (scoutläger). Och vi var ju nyvakna och yra, och hon stannade bara i 30 min där och kunde såklart inte ta sej hit :( Så det blev inget denna gång... <3

Tack för allt, Jessie, ses snart <3

Och btw! Med tanke på min rubrik, "Must we do as we're told?" så är det från Muse's nya låt United States of Eurasia. SÅ BRA! SÅ BRA SÅ BRA SÅBRA SÅ AWESOME! Längtar ännu mer till albumet den 14 september nu!


Cheers

Jag och jessie, snygga som vi är :)

(Fler bilder: Bilddagboken: originofMuse, 25 juli)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0