Ny blogg

Detta är då jag :P
Ciao!

Då har man skapat en ny blogg då. Hade en gammal på musicblogg.se (där heter jag "feelingthemusic") men den sög rätt hårt, så jag hoppas att denna blir bättre och att jag kan skaffa fler kontakter här :)

Det suger lite att när jag skulle skapa ett konto här så använde jag min nya/nuvarande msnadress såklart, men så blev det fel namn när jag hade registrerat mig och tog bort kontot så jag kunde skapa ett nytt. Men då så kunde jag inte använda min nuvarande msnadress till att skapa en ny, så jag fick ta min gamla *suck* som jag är väldigt offline på ... -.-
jaja, sånt händer väl :P

Cheers


Kommentarer
Postat av: sofia

sööt! :D <3

skaffa konto på www.bloggkoll.se

de blir lättare att hålla koll på allas bloggar då :D o då kan jag börja prenumenera på din blogg :D <3

2009-02-02 @ 13:05:16
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0