Torsdagen den 16 april 2009

Ciao!
Ja, idag skulle det egentligen bli en rolig dag om det skulle bli som planerat.
Men dagen med att vara med vännerna som det står om i inlägget nedan blev flyttad till fredag. Ännu bättre,
kunde man tro... Kära Jessica som vi skulle vara hos har blivit sjuk - igen, och helgen kommer väl bli förjävla tråkig precis som förra när jag kunde varit i Stockholm ist. Nu blir det bara till att sitta hemma och tråka igen om inte Jessie kan va med mej imorn i Karlstad.

Jag tänkte några dagar innan påsklovet: detta kommer bli det bästa påsklovet på länge!
Jag tar tillbaka det.
Detta har varit det värsta påsklovet på jävligt länge.

Ingen vill känna den sorg jag känner nu, faktiskt. Det är fan inte kul när man sett fram mot 2 skitroliga saker under ett LOV, så händer inget utav det! Det ena för att man själv är assjuk, det andra för att en kompis är sjuk!
Seriöst, vad är det för värld man lever i.

Jag har smärta i mitt vänstra öra, tog ännu ett nytt hål i det igår. Så nu har jag 2 st i mitten av örat, och det gör ont som in i helvete, det nya. Måste träffat en nerv eller nåt. ååååh paaain.
Pain inside of me too.

Jaja, hoppas folk har det roligare än vad jag har nu. Nu vill jag bara ha skola, förfan! Så jag kan få träffa mina kära vänner i estet igen.

HELA MIG!

you will suck the life out of me.

Cheers

En bild på människor som jag saknar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0