Söndagen den 12 april 2009

Ciao!
Idag är det väl en helt vanlig dag som alla andra. Vädret är hur fint som helst och det är 15 grader ute. Det retar mej lite att jag inte kan vara ute med några vänner eftersom att jag måste bli helt frisk först. Men jag mår mycket bättre nu!

På torsdag blir det antagligen att vara med några goa vänner, om alla kunde då så skulle vi ses då. Jag längtar! :)
Och imorgon ska familjen kanske till Karlstad med. Jag behöver inkassera nya kläder b.la.

Igår gick Jesus Christ Superstar på tv, vi kollade på den. Sen gick en liveinspelning från JCS uppsättningen i Malmö i vintras på radion, (den jag var och såg) så den lyssnade vi med på. Sen har väl hela familjen mer elle mindre gått och nynnat och småsjungit på de låtarna, dom är ju SÅ BRA!
Mamma och pappa beställde även låtarna från JCS i Malmö från cdon.com som nu kommit ut på skiva :)

Jag var ute och tog lite vår bilder igår, jag ska redigera dom när jag orkar och har tid, men just nu känns det ganska värdelöst att sitta vid datorn när det är sånt fint väder.

Jag saknar Muse.

Cheers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0