Måndagen den 6 april 2009

Ciao!
Ja, gött med skola nu igen faktiskt. Mindre gött att man råkat på en liten förkylning (som jag för allt i värdlen hoppas på att den INTE ska utvecklas och bli en sån jobbig en) som jag hoppas då ska gå över snarast, för på fredag bär det av till Stockholm :D Och sista veckan innan lovet i skolan vill man ju inte missa.
Jag får leva på Ibumetin o.sv.

Anyway, det var himla trevligt att komma tillbaka till skolan igen, bortsett från förkylningen/halsont.
Vi tränade lite på Felix nya låt, vi musikgruppen (utan mikaela) lite grann efter ensemblen innan. Och imorgon blir det mer öva :D

Jag hoppade gitarrorkestern innan för att ta det lugnt och vila, så jag roade mej med att kolla på HAARP med Muse för att koppla av en stund. Muse är bra till allt! Och jag lääääängtar ihjäl tills de släpper alla biljetter till Europaturnén! De måste bara komma hit alltså, annars tar jag mej till dom, helt enkelt.

Jaja, nu ska jag väl snora vidare. uuh :(

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0