Måndagen den 20 april 2009

Ciao!
Okej, är det inte lite irriterande med ett "Ciao" som början i varje inlägg? Vet inte varför jag börjat med det, så har det bara blivit så automatiskt nu. Jaja, dålig fantasi? Eller nåt. Nåväl...

Idag började skolan igen efter ett minst sagt, tråkigt lov...! Det var så kul att träffa alla igen.
Och en chokerande nyhet var att vi ska ha konsert imorn på en av högstadieskolorna här i stan, med ensemblen på skolan, då.
Som tur är så är det ju med våra jazz/blues låtar som vi redan har uppträtt med en gång i skolan för några veckor sen som man kan, någerlunda.

Och nästa måndag, den 27 april så ska vi ha konsert med gitarrorkestern med :)
Då är det även utbildningskurs på Maxi för sommarjobb att sälja jordgubbar. Jag är lite nervös inför att jobba där faktiskt :P Men det ska bli kul, och det lönar ju sej!

Och på tal om gitarr, jag vill ha en av Matt's signaturgitarrer... åh, jag är verkligen så avundsjuk på dom som har så mycket pengar. >.<








How would I ever dare to tell you the truth?
To tell my feelings for you?

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0