Lördagen den 25 april 2009

Ciao!
Helg igen, och med det så har jag mer tid att skriva i bloggen. I veckan har jag gjort mycket, har alltid nåt att göra, som vanligt. Det kanske märks.
Men det har varit en bra vecka efter lovet!


I torsdags så var jag med Felix, Kikki och Matilda efter skolan en sväng, sen skulle egenliten Felix och David ha en cheeseburger tävling på McDonald's, men David skulle repa med sitt band så han kunde inte vara med, så Kikki och Felix hade tävlingen istället! Det var kul, haha! De köpte 6 st cheeseburgare var, och med det så blev det oavgjort.
Jag var stolt åskådare och fotade lite denna kväll på dom :P

I fredags, alltså igår, så var jag med Kikki, Felix och Jessica, hemma hos henne i sin lägenhet och hade kul! Vi var rätt flumma. Jag och Kikki gick ut med Theodore, Jessica's hund runt 21.30, medan de andra 2 latisarna var kvar i hennes lägenhet. Och när vi ko tillbaka efter en timmes promenad nästan, så hade dom bytt kläder med varann! Hahah! det var så kul kan jag lova xD
Kikki lagade sedan mat åt oss runt 23.00, (brända) falukorvar, pasta och sås! Men det var gott ändå! Så duktig är hon :D
Vi lyssnade på musik och körde Sanning eller konsekvens ett tag tills vi insåg hur trötta vi var. Vi halvsov i Jessica's soffa, och lite innan 02.00 gick jag hem. Fast egentligen blev jag hämtad av mamma.

Ja, det är väl ungefär så det roligaste av veckan har sett ut. Det har varit strålande väder och vi har suttit ute och myst på gräset på rasterna i skolan :) Hoppas vädret håller i sej!

På måndag ska jag ha konsert på musikskolan med gitarrorkestern 18.30.
Jag ska också på utbildningskurs inför sommarjobbet 12.30, vilket menas med att jag missar antagligen ensemben som är 13.10. Fan! Det roligaste på veckan, lixom >.< Hoppas det inte tar för lång tid, den där utbildnings grejen.

Vi var på Wafab Bil här i stan idag, (familjen) och kollade på ny bil, yeah! xD
Och nästa helg är det valborg! Måste hitta på nåt nice med någon då! Iaf på torsdag och/eller fredagen, för på lördag morgon drar familjen till Helsingborg! Pappa ska på såndär klassfest, återträff. Så det blir ju nice det med. Hoppas jag kan träffa Malin en stund då :)

Ja, inläggen blir långa om man inte har skrivit här på några dagar :P Men nu fick jag väl med det mesta/viktigaste.


Jag kom just på att jag har snackat om att lägga upp en video med vårat svenskaprojekt, Äktenskapsförbryterksan som vi gjorde i slutet av mars. Ja, den har inte kommit upp än beroende på att jag inte har fått den än p.ga olika anledningar. Men nu har Anno den på sin dator så jag ska be att hon skickar den! Så den ska så småningom komma upp på youtube så får ni se vilket härligt arbete vi gjorde :D

Måste bara tillägga att jag totally älskar er estet <3


Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0