Fredagen den 10 april 2009

Ciao!
Ja, idag skulle man egentligen åka till Stockholm och träffa Teresia. Men, fan heller. Såklart att min förkylning ska förstöra allt. Jag som hade sett fram emot detta såå jävla mycket! *cry*
En förkylning kommer aldrig lägligt!!! Fan aså -.- Det har ju knappast heller blivit nån förbättring, det är mer än en vanlig förkylning, typ. usch!

Långfredag idag, låång dag i sej idag, har inte varit ute ett skit för jag vill/ska inte bli sämre nu alltså. Ska vara med mina kära vänner i veckan så jag måste, MÅSTE och SKA bli frisk tills dess!
Gött med påsklov iaf :)

Nu ligger filmningar och ett bildspel från Estet 2:ornas uppsättning av Jesus Christ Superstar uppe på youtube.
April 2009.


Jag lägger upp bildspelet här på min blogg, och filmningarna från musikalen finns på min sida på youtube.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0