Muse is my bliss

22 oktober 2009

Ja, jag vet nu var det hur längesen som helst jag skrev här. Men såhär är det, våran bra dator i hemmet har gett sej, den går inte att starta. Kul va..
så numera får jag nöja mej med den jättesegaste datorn i Sverige! Det är inte kul. Därför har tillgången till dator varit dålig på senare tid.

anyway.

Var ju på Green Day för 2 helgen sen, med Teresia. Det var en helt underbar dag och helg! Hade tänk skriva om den här men just då pajjade ju den andra datorn. Så jag har varken bilder eller någonting här! Men om intresset faller in att vilja läsa om hur denna dag var så kan det läsas på Teresias blogg: teeresia.blogg.se och se bilder och lite berättelse om hur det var på min bilddagbok: Originofmuse

I ÖVERMORGON ÄR DET MUSE!!!!!!!!!!! helt sjuuuuuuukt! Var ju nyss 4 månader sen, nu är det bara TVÅ dagar!
Och imorgon efter skolan bär det av till Stockholm för att köa köa köaaaa :D Ja, vi är galna och SKA sova utomhus. Sen dagen därpå, alltså konsert dagen så ska vi ha Muse allsång, och så ska vi träffa Muse-are, and so on... fram till konserten som börjar 19.30 med förbandet The Horrors. Det kommer bli helt obeskrivligt kul och underbart. Efter konserten ska vi försöka träffa dom. Alltså verkligen försöka tills vi.. hittar dom! ;)

Efter denna helg lär det bli mycket berättande om hur det har varit.

Så, kommer var lite upptagen ännu några dagar nu. Sen får jag skärpa mej.

Ha det, Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0