Torsdagen den 19 mars 2009

Ciao!
Idag har det varit en skitkul dag i skolan! Den har varit soft med, vi hade ingen estetisk origentering för 9orna hade intagningsprov idag (hahahahah minns själv hur jävla nervös man var!) så vi hade ingen kör på eftermiddagen heller. Sen har det bara varit en allmänt bra dag, solen har lyst hela dagen och vi hade lite "estet mys" med gitarr och allsång på några bänkar utanför skolan innan lunchen. Ibland så bara älskar jag estet, det är bland det bästa jag vet :> puss på er :* underbara människor! :)

Imorn blir det till att vara med några töser i klassen för vi ska göra vår film till vårt svenska projekt som ska vara klart v.13.
Det passar bra för vi är lediga imorn. Vi ska vara sliskiga punkare typ, och det ska bli så kul :D


Min bror fyllde 19 igår också, så intressant :P Lika intressant som att jag inte vet vad jag ska hitta på i helgen, vill hitta på nåt med nån.. gah! :<

Och nu tappa jag bort mej vad jag skulle skriva ...

Jag vill ha förändring, med allt..! Allt från håret till att byta namn på bilddagboken. Måste ha nya kläder också >< Problemen strömmar över ...

Men snart är det påsklov! Och då ska jag antagligen till Stockholm till Teresia, om mina föräldrar nu kan bestämma sej om jag får.

Jag är trött. tjoho, det är helg.

Cheers
Slänger in en bild (och en video) från våran första musikal vintern 08 i logen bara för att jag saknar det så in i helvetes mycket och att det var bland de bästa som hänt i mitt liv, och det var då vi alla kom närmare varann och läre känna varann mer. Ni är bäst <3
)Det är inte jag som filmat videon, men den är jävligt rolig och såhär är det på estet ;D)

Es1a och b:s första musikal vintern 08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0