Söndagen den 8 mars 2009

Ciao!
Söndagar är alltid lika deprimerande, speciellt om det snöar som aldrig förr, hallå, det är mars!
Söndagar är tråkiga och det blir att jag alltid måste göra någon typ av läxa.

Jag har "förljusat" min blogg lite, den är inte så snygg ändå, men inte lika mörk och tråkig som innan.

Igår stack jag en sväng till Jessica (och Kikki som fortfarande brukar sova hos henne om dagarna) och var där en stund på kvällen. Vi lagade riktigt god mat och såg på en kalkon-skräckis. Fast vi blev allt lite rädda då och då :P Vi kollade inte på Melodifestivalen, det var ju bara andra chansen så vem orkar det, det var ju ändå bara dåliga bidrag x'D
Men vi hade kul iaf :)

Rätt tråkigt inlägg, jag har inte så mycket att skriva just nu, det är lågkonjunktur, och lika så i mitt liv just nu. Finns inte mycket som är positivt för mig just nu.
Skitsvårt att få sommarjobb dessutom, blir deprimerad om jag inte får nåt jobb = inga pengar i sommar = spara nu =?
Jag sparar faktiskt till en ev. Muse konsert i höst :P

GE MIG PÅSKLOV!
Jaja man måste försöka se det från den ljusa sidan.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0