Söndagen den 29 mars 2009

Ciao!
Igår var jag som sagt hemma hos Jessica som bara bor 10 min härifrån, eftersom att min bror hade fest.
Felix som sov hos henne i helgen var också där, såklart :) Och vi hade minst sagt så jävla roligt! Jag ville inte gå hem, men eftersom att det var natten då man skulle ställa om till sommartid så var klockan över 03.00 när jag kom hem. Men de följde mej.
Vi kollade på "Bad Taste" som sög utav helvete, HAHAH ser aldrig den igen, vi såg typ 30 min på den sen bytte vi till "Pulse", den är bra! Vi pratade jättemycket, och jag kan verkligen vara mej själv när jag är med er, och det är så skönt :) Kvällens (om man kan kalla det) höjdpunkt var när Felix tog Jessica's dammsugare och tog av korken på en Coca Cola flaska och skulle på nåt vis försöka "suga ur" Colan ur flaskan, jag menar, vafan tror han?! HAHAH Flaskan iaf blev ihopsugen typ, och läsken bara spruta ut och jag och Jessica asgarvade sönder! Sen drack vi inte ur den Colan mer :P
Jag ångrar dock att jag inte tog med mej kameran.

Vi pratade mycket om musik och hur den påverkar folk och så. Felix berättade också vad "Muse" betydde och vad det står för. (Jag kanske är lite efter, men då får jag vara det) Muse betyder "musa" och en musa är en sån/såna som inspirerar folk berättade Felix för mej, så han tyckte inte att det var konstigt varför Muse hette just det. För ja, det är ju just så det är, Muse inspirerar!

På tal om Muse, jag laddade ner drössvis av Muselåtar av alla slag (gamla demos, instrumentala o.sv) och även en intervju med dem på 2 delar (som jag lyssnar på just nu) från muselive.com. 
Och när vi ändå är inne på det spåret så har det kommit upp ännu en liten film när de spelar in sitt nya album på muselive.com :D
Jag lägger upp den här på bloggen nedan.

Snön smällter, JAAA!
Cheers


Kommentarer
Postat av: Felix

Haha, jag började skratta när jag läste om coca colan :D underbart minne<3 Det var en jättemysig och rolig kväll hursomhelst.

2009-04-03 @ 23:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0