Söndagen den 1 mars 2009 - Unbelievable!

Ciao!
Då har man gått in i en ny månad. En månad kvar tills jag fyller 17, btw :> Jaja det var ju inte det som var det intressanta.

Igår var jag och min familj över till grannarna och umgicks o.sv, vilket vi brukar göra.Vi kom in på musik (jag orkar inte berätta det så detaljerat) och vi kom i alla fall in på Muse. Det visade sej att pappan i familjen hade hört talas om dem och att han hade full koll på dem. Han hade sett dem live 1994, innan de slog igenom....!
Jag satt och gapade i minst en minut och var och chocktillstånd. Jag var tvungen att fråga om det fan ta mej var sant, ohyes, it was! Grannen rakt över gatan har sett Muse live 94!

Idag är det den sista dagen på sportlovet, men det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan igen :) Fast roligare om man var frisk dock -.-

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0