Fredagen den 27 mars 2009

Godkväll..!
Nu har det ju nästan gått en vecka sen jag skrev senast, ujuj skärpning på mej. Men det är så himla mycket i skolan nu och almänt, somnar nästan direkt när jag kommer hem från skolan.
Har  konserter nästa vecka; Tisdag med ensemblen i skolan, onsdag med Stråkorkestern, och lördag med gitarrorkestern. Yaa, då vet man ju vad helgen går ut på. Fast jag ska inte klaga, det är ju musik jag vill syssla med.

Och så är det ju så självklart att det måste snöa som in i fan också nu när våren höll på att titta förbi. Hörde på nyheterna att det är eller kommer bli ett bakslag, som brukar ske i april inte så ofta. Och ja, det är ju snart april, right? Och snart min födelsedag, den 1:a april. hehehe...

Ja det är så mycket jag har velat skriva här men jag kommer ju aldrig ihåg när jag väl får tid.

Min bror spelade i rasthallen i skolan idag med "Linden Drumline", lika bra som alltid. Han ska ha födelsedagsfest här hemma i morgon så jag vill lixom hålla mej borta, som tur är så har jag en god vän Jessica som räddar mej från denna situation, ska hem till henne på kvällen :)

Btw funderar på att klippa mej, typ fixa till luggen, korta lite på den så det blir en blandningn mellan snelugg och typ raklugg fast mycket uppklippt så den inte blir så kompakt, I need changing!

Laddar upp lite bilder från förra helgen när det var vårkänsla i luften.
Minnen från denna underbara fredag när vi fottade till vårt svenska projekt som jag snackat om, som blev ett bildspels/film, vi redovisade det idag och det gick jättebra och den blev jättebra! :)


Och jag vill bara påminna att våran redovisningsfilm/bildspel kommer att ligga ute på youtube snarast: LaurelWw

Cheers



Kommentarer
Postat av: Teresia

Shit vilka fina bilder! :D Jag vill kolla på det sedan när det kommer ut på Youtube, eller det kanske redan ligger uppe? ^^

Kram! :D <3

2009-03-28 @ 19:43:47
URL: http://teeresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0