Fredagen den 13 mars 2009 - Best, you've got to be the best

Ciao!
Ja, fredag, den 13! :D Fortfarande min turdag, och det visade sej ännu en gång idag.
För innan idag var jag och min familj i Karlstad igen på 4 Sound och denna gång så köpte vi gitarren jag kollat in :) Epiphone Les Paul Standard. Det fick bli den. Turen var denna:

1: Det fanns bara en kvar som egentligen var reserverad till en annan, men vi fick den ändå.
2: Och det berodde nog på att pappa sa att jag tar lektioner hos en som han i affären som vi köpte av känner.
3: Så vi fick också en mycket praktisk (waay much better än min gamla) gigbag gratis!
4: Jag fick också 2 plektrum gratis, när jag skulle betala dem så sa han att han bjuder på dem :)
5: Sen köpte vi ett läder axelband till nya guran.

HEJ jag är glad! :D Fast det är födelsedags present, som jag får om 2 ½ vecka.

Och ja, jag har varit lite off här denna vecka, men det har varit en väldigt hektisk sådan, haft så mycket shit att göra.
Ska försöka här skriva lite oftare, heh.


Sen laddas det upp så trevliga bilder på muselive.com från när Muse-arna spelar in sitt nya album :D Man blir så glad över att se det alltså, och man längtar bara mer och mer tills det kommer i höst! :D GAH! Det känns skönt att se att dem jobbar på det massor som man ser på bilderna och läst i intervjuer.
Muse, you've got to be the best.




Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0