Onsdagen den 10 juni 2009

Ciao!
Efter detta inlägg ska jag ta och ändra mej lite med hur jag skriver rubriken, börjar bli så himla tråkigt och töligt kan jag lova.
Nog om det.

Idag var vi lediga från skolan, eller, ah, vi hade inga lektioner helt enkelt. Men jag gick till skolan ändå innan på förmiddagen för att ränsa ur mitt skåp och lämna tillbaka min Italienska bok.

Min mormor från Helsingborg kom igår och ska stanna här en vecka nu för min bror tar studenten på fredag.
Och vi går ur imorn, torsdag. Jag har ångest, jag vill inte. Jag kommer sakna allt och alla så. Fast jag kommer ju träffa dem mycket under sommaren, men... ändå! :/
Det blir nog fest imorgon efter skolavslutningen, sen på fedagen därpå ska vi sjunga för studenterna (känns som att jag har sagt detta förut, men jaja xD) så jag hoppas att vi hittar på nåt efter det med :)

Igår var det den såkallade Brogårdskampen på skolan, där vi alla elever på skolan skulle tävla i 15 grenar. Jag medverkade inte så mycket, fasten jag kunde ansträngt mej mer för klassen kände jag lite efteråt. Huh.
Vi slutade ca 15.00 så efter det så repade jag Felix och David (utan Mickan för hon hade inte tid) på en låt som vi ska börja spela, vi ska göra om den till vår egna tolkning, så att säga :)
Sen gick vi på stan och käkade innan vi drog hem till Jessica en stund.

Bilder från denna dag, Bilddagboken.se: originofMuse - 9 juni


Måste bara tillägga, att igår fyllde Matt Bellamy 31! :D<3333333333333333333

Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0