One, 21 guns

Söndag 12 juli

Idag har jag återförenat Bullet in a bible med Green Day, live dvd från 2005.
Sist jag kollade på den var ca... 3 år sen skulle jag tro. Vilka minnen, och jag fick gåshud minst 2 gånger på varje låt. Dom är jävligt bra fasten dom gör rätt simpel musik. Jag kommer nog alltid att gilla Green Day lite sådär i smyg. Inte vara nåt megafan men ändå tycka dom är bra.
Och faktum är att jag och Teresia ska ju faktiskt se dem live, 11 oktober! Så man måste juvara lite förberedd (visst, det är ett 4e dels år kvar ca) men, ändå! :D
Det ska bli sjukt kul att se dem!

Jag är mitt inne i min "långledia" period från jobbet, och jobbar på tisdag igen. Och på onsdag eftermiddag, efter när jag har jobbat mitt morgonpass så bär det av till Stockholm med familjen på Jazzfestival för andra året i rad! Det ska bli kul. Ska kanske träffa Sofia där igen, alltså i själva Stockholm en dag. Vi ska återförena våran vänskap, om det nu funkar efter allt som hänt de senaste året sen vi sågs sist.

I förrgår var familjen på Ullared och vi shoppade för sammanlagt ca 5000:- Jag köpte massa kläder, accesoarer (vilket man aldrig kan få nog av) lite saker till rummet och godis, o.sv.

Nu fick jag inte så mycket mer att säga... nu ska jag äta.

Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0