And I could never run away from you

Måndag 27 juli 2009

Idag är det jobbet som gäller igen, 16.45 -21.15. Sen jobbar jag på morgonen dagen efter. Och det är antagligen den sista jobbdagen för mej. Säsongen slutar nog på fredag-lördag, och det är då det är Putte i Parken och jag jobbar JUST dom dagarna. Men jag har äntligen fixat så en annan jobbar för mej då, som tur är! Så på tisdag är det nog det sista passet för mej, tack och lov :D Lov, ja, lite lov får jag väl då.
Men pengarna har kommit/kommer till mycket bra nytta så jag ångrar inte en sekund att jag har/hade ett sommarjobb denna sommar.
Utan jobbet skulle min sommar vara destroy-ad.

Jessie kommer hit antagligen på onsdag igen och då bär det av till Karlskoga - Putte i parkeeeeen! yey! Och vi ska träffa en som heter Hampus där. Musefan :D

Igår så beställde jag lite skivor från ginza.se:
Radiohead - The best of 1992 - 2003 x2cd och dvd
Feeder - Swim (album)
Feeder - Echo Park (album)

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0