Onsdagen den 25 februari 2009 - NME awards 09

Ciao!
Idag så var det NME awards i London. Jag och Teresia följde det hela tiden, och det var väl tur det!
Muse, som vi la ner tid på att se ifall de vann, var nominerade i 5 kategorier, och de vann i 3 st! Det var verkligen värt all tid :) Det sändes tyvärr inte live men det var liveradio som man lyssnade på hela tiden. Vi blev som galna när vi hörde att Muse vann, och att Matt Bellamy vann "Sexiest male", jag hoppas att folk förstår nu ;) Man kunde också se webkameror som var utsatta så man kunde se stillbilder över b.la Röda mattan.
Först läste vi att Muse inte alls skulle komma, men sen kom dom! Vadå suprise, och man blev jätteglad!
Sen blev dem intervjuade efter vinsterna, och det hörde vi LIVE!!!

Muse förtjänade verkligen dessa priser, och jag supportar dem i nöd och lust x'D

Cheers

Kommentarer
Postat av: Teresia

Det är helt sjukt! VI HÖRDE MATTHEW BELLAMY PRATA LIVE! Kommer aldrig glömma. :D

2009-02-26 @ 00:59:52
URL: http://teeresia.blogg.se/
Postat av: Bells

najs

2009-02-26 @ 01:03:11
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Teresia

Haha det där med Matt menade jag egentligen inte ^^ Men han kommer säkert bli lika stor som honom. :D Iaf när det gäller piano. Matt är ju likosm bra på ALLT så det är lite svårt att slå honom. xD

Bara så du vet... jag har en bror till. Och han är liksom... det svarta fåret. Honom ser jag inte upp till... han har bara slösat bort sitt liv. Och han är inte snäll mot mig heller xD

Kan du inte komma in på msn? :D Jag har tråkigt.. håller på och städar.

2009-02-27 @ 16:58:32
URL: http://teeresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0