I need to wash myself again to hide all the dirt and pain

10 Augusti 2009

Nu har jag inte skrivir här på jättelänge. Har varit jätteupptagen senaste tiden och datorn kommer nästan i sista hand då.
Har pluggat matte nästan konstant de senaste 2 veckorna. Och mattetentan är på fredag. Är underkänd i matte A. yey...

Nåväl, så blir det Gästhamnsfestivalen på fredag och lördag här i stan.

Skulle egentligen åka till Stockholm igen i fredags om min ekonomi inte hade varit den sämsta, så det blev tvyärr inget med det denna gång.

Idag har jag varit med Tina och Linia, och samma igår. Hade jättekul med er tjejer :)
Det var världens åskoblixt oväder här innan. Det var mys, så vi stod på min balkong och kollade in alla blixtar och filmade dom lite, haha! Ingen idé och ens försöka att få en blixt på bild, då ska man ha tur!
Sen lekte vi med mina sköldpaddor, som de blev helt förtjusta i, hahaha :D
Och igår så badade vi i Tinas pool, så skönt när det var så varmt igår. Vi tog även hål i örat idag på stan. Nu har jag 7 st i ena örat, hihi snart fullt! :D (bilder från idag är längre ner)

Radiohead är jävligt bra!
Nu fick jag sagt det helt spontant.
Drömde om dom inatt. Eller nej, sångaren rättare sagt. Mr Yorke. Han var jättetrevlig och förstod svenska men kunde inte tala det så han pratade engelska :D (lägger upp en video på en av deras bästa låtar, The Bends)

Och tror inte att jag har så mycket mer intressant att berätta för tillfället. När jag väl tar mej tid och ska skriva lite här så kommer jag nästan inte ihåg allt jag vill skriva. Så... dumt ><

Cheers


Jag och Linia på min balkong när vi skådade alla fina blixtar


Linia och Tina, så söta <3


Sötaste sötsaken som nånsin gått på 4 tassar/fötter.
Min Sköldis, pussss<3


Storfot, även kallad Foten. Brorsans sköldpadda.





The Bends live 1994 Radiohead

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja har oxå skaffat blogg nu :) Länkade dej på min sida :) Men än så länge så förstår ja typ ingenting hur man gör med de :)

2009-08-11 @ 09:07:28
URL: http://cissisageland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0