Fredagen den 3 april 2009

Ciao!
Jahapp då har man fyllt 17 nu då, 1 april :)

Ja, jag är rätt dålig på att skriva här, men denna vecka har det varit mycket, som sagt. spelningen i rasthallen med ES1 i tisdags gick jättebra, likaså med Stråkorkestern onsdagen därefter.

Och i torsdags var jag med jessica, anno, david, felix och rasmus en stund :) det var, rent ut sagt skitkul och huuur underbart som helst!!!!! :) jag ville inte att dagen skulle ta slut. jag saknar den dagen och er människor <3
såklart att det ska vara helg när man saknar allt o alla som mest... hehe.
ja, nog om det.

om en vecka idag är jag i stockholm hos teresia :D ska bli såå kul! :D vi har inte hörts av på ett tag, men det är inte så lätt när det är så mycket som händer nu i skolan. men nu har du lov din lille jävel :P :D

jag ursäktar att jag har varit en dålig skrivare här senaste veckorna, men ah, mycket i skolan.
och imorn blir det gitarrorkester-"läger" från 10.30-14.00 ca. nice!

lägger upp lite bilder från veckan som varit :)

Cheers


ena delen av ES1 musik uppträder. Mikaela och Dennis sjunger.


E S T E T <3


på väg hem från skolan en vårdag i veckan.


David och Felix från torsdagen den 2 april. Era underbaringar lixom :)

Kommentarer
Postat av: Teresia

Hehe nu har jag lov ja ^^ Men du kommer ju ha en hel lovvecka kvar efter att du varit hos mig! Jag börjar ju skolan på den tisdagen sen XD Det är bättre att ha lov sist än först tycker jag ^^ <3

2009-04-04 @ 21:47:15
URL: http://teeresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0