The paranoia is in bloom

6 September 2009

Nytt tema. Var så trött på att jag aldrig fick till min blogg som jag ville ha det. Det skulle bara krångla och ha sej.

I helgen var det Oxhälja marknaden. Stooor marknad i liiiilla Filipstad.
Var där i lördags med mammsen. Köpte ett par örhängen, en ring, sjal, armband, och marknads nougat såklart haha. Ångrade dock lite att jag inte köpte den där live skivan från 2000 med Radiohead ... jaja.
Efter det var det fest 18 års fest hos Jennifer. Tog inga bilder däifrån. Men kul var det i alla fall.

Muse hade sitt första gig för året i deras hemstad Teignmouth i helgen, fredags och lördags. Innan de ens har släppt nya skivan! Ligger filmer ute på youtube, så awesome att höra några av de nya låtarna live! Man längtar bara ännu mer till den 24 oktober! Inte så länge kvar nu, mindre än 50 dagar!!

Ojoj, är riktigt trött nu, hehe.
Imorgon är det skolan igen som vanligt. Ska på arrangemang för Talang möte här i stan imorgon kl 16.00. Ska kanske hinna kippa mej där emellan också. Mitt hår är fruktansvärt risigt! Inte klippt på ett år. Funderar också på att lägga i röda slingor.




De låtarna under är från Muse's nya skiva, The Resistance.
Live från Teignmouth (deras hemstad) 4 september '09
ENJOY!
(nej inte filmade av mej, jag var inte där. Hämtat från youtube)
Cheers








Kommentarer
Postat av: Cissi

Alla åste ju veta va oxhälja är xD De är ju för fan skandinaviens största marknad xD

2009-09-07 @ 06:55:07
URL: http://cissisageland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0