Somnar nollsju vaknar igen på natten

12 September 2009

Igår var det fest hos vår alldeles bästa Natalia! Hon hade 17 års fest, fyllde den 31 augusti. Vi var tvugna att vara utomhus, på hennes utomhus plats. Lite kallt, men vi överlevde :)
Vi skulle komma utklädda, så då kom jag och Mikaela på i sista minut den brillianta idén att vara fjortisar! Vi översminkade oss med min gamla foundation, och överdrev med allt precis som .. fjortisar, haha! Vi hade såå kul!
Och David skulle vara Badass Snövit! (Bilder på detta kommer längre ner)
Ja, vad ska jag säga. Det blev en lyckad kväll tyckte jag, i höstens kväll.

På måndag släpps The Resistance, och nu är det bara några veckor kvar till den 24 oktober! Och mindre än en månad kvar till Green Day, 11 oktober.

Nu börjar närma det sej inspelning för oss på estet när det gäller våra schlagerlåtar. Det går framåt för min grupp och vi är snart ready for recording :D

Anyway, nu ska jag bjuda på lite festbilder, före och under festen :)

Cheers


Jaa, jag och Mickan, fjortis sminkade and so on! Vi roade oss en del :)


Ca 3 lager foundation, 4 olika ögonskuggor, även ögonskugga som rouge
för jag hade ingen sådan, foundation på läpparna, och 2 olika läppglans.
Och kajal som kattsträck.
Det enda som är normalt med den sminkningen för mej är det svarta
ögonsminket.


Söta var vi ju iaf :)


Mikaela och David, som badass snövit.
Jag sminkade honom, efter hans önskemål :P Och han har även
mina kläder på sej. Haha.


David. Haha han ser lite läskig ut där!


Jag, David och Mikaela.


På festen, Mikaela, Dennis som var min och Mikaelas brat, och jag.


Kristina i nånting på huvudet, och Elin med svärdet, hon var "hemlig"!


Elin och Fiffi, som gaisha. Ute på en promenad


Dennis och Mikaela. Denna bild är så söt :D

Okej, det var mååånga fler folk på denna fest, men orkar inte lägga upp mer, hehe :)



Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja ni va ju otroligt fina ;)

2009-09-13 @ 08:59:17
URL: http://cissisageland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0