Are we digging a whole

29 september 2009

Idag hade vi skolfoto i skolan, vilket vi fick reda på igår. Dagen innan, lixom. Toppen. Men det blev väl bra ändå antar jag. Vi fick se bilderna efteråt så slipper få världens chock sen när man får hem det man beställt.

Efter skolan fick jag köp abstinens på kläder, igen, så jag drog med Mickan på stan en stund. Inkasserade en orange-svart-rutig skjorta, och ett par halv mörkbruna tjocka strumpbyxor. (har tyvärr ingen bild på detta)

Och nu på torsdag, den 1 oktober ska jag och David i B klassen jobba som ljudtekniker för ett jazzband som kommer hit till stan. Har jag säkert berättat om förut, men snart gäller det! Ska bli kul faktiskt. Har verkligen inte alls mycket kunskaper om detta, så kommer bli extra roligt.

Nu är det bara 25 dagar kvar till Muse, och 25 dagar kvar tills jag får träffa Kenny :D
Och det är ca 3 veckor kvar till Green Day! Ujuj vad tiden går fort egentligen.
Nu är det verkligen höst också. Är minus grader på morgonen, och idag har det varit fruktansvärt kallt! Oroar mej bara mer och mer över hur jag och Teresia ska klara en kall oktober natt utanför Hovet i väntan på Muse. Det kommer bli en upplevelse :P

Kommer lite soluppgångs bilder :)

Cheers








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0