Blame it on the fallen sky

4 oktober 2009

Som sagt så var det ljudtekniker jobb på Folkets Hus som var det mest aktuella för mej denna vecka.
David som jag skulle jobba med var tyvärr sjuk då, så Erik i estet 3an fick hoppa in ist så jag fick jobba med han. Riktigt trevlig kille, och vi skötte allt väldigt bra. Mest han som skötte ljudet under spelningen, hehe.
Vi inkasserade 200:- var. Dom spelade i ca 2 och en halv timme, så lite trött hann man bli på det.

Om mindre än en vecka, rättare sagt på lördag morgon åker jag till Stockholm för att se GREEN DAY med Teresia! :D Fatta aså :D Och när det väl har passerat är det bara 12 dagar innan..... MUSE :D
Men innan det ska jag försöka må bättre, sova mera. Bli frisk helt enkelt. Om man kan kalla att jag är sjuk, går ju i skolan...

Och på tisdag och fredag ska jag repa med Kristinehamns Musikkår, kompa gitarr till Rosa Pantern om jag inte nämnt det tidigare, hehe. Anyway så ska det bli kul!


Cheers

Kommentarer
Postat av: Teresia

Snart är det dags alltså! Det kommer bli så COOLT att stå i Globen och höra Green Day i tre timmar!

2009-10-07 @ 19:35:19
URL: http://teeresia.blogg.se/
Postat av: Teresia

Eller ja... vi kommer ju HOPPA, så klart. ;)

2009-10-07 @ 19:35:37
URL: http://teeresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0