We can build a new tomorrow

28 november 2009

Jaha, nu sitter jag här uppe mitt i natten och väntar på att min käre vän Emmis ska logga in på msn, den sege saken :D
Har inte så mycket att säga för tillfället.. är sjukt buzzy med skolan, arbeten åt alla håll!
work work...
detta ska jag ha gjort innan jullovet:

- skriva en engelsk bok analys om en bok som fan inte går att analysera! ;o
- skriva en uppsats om valfritt område inom Brott & Straff
- Matteprov
- Musikteori prov
- Italienska läxa/läxor



men SEN bär det av till kära Teneriffa med familjen under jul. (var där i februari i år) Ja, jag är borta över julafton -.- -.-
Sen hoppas jag på ett underbart nyår med härliga människor! party ftw!


Jag saknar min bejb så otroligt mycket, känns jobbigt när man inte träffats på .. va blir det, tre veckor? ujuj, inte okej :(:(
livet leker ..

Cheers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0