Muse på Wembley 11 sept '10?

15 november 2009

Nu har jag inte skrivit här på jättelänge.
Tog svininfluensa vaccinet i torsdags, och min kropp reagera inte kul på det. Låg sjuk i 2 dagar med ont som fan i kroppen och lite illamående. Men idag mår jag bättre.

Idag var jag i Karlstad och shoppa med David som vi snackat om ett tag :) Köpte ett par jättesnygga stövletter, en turkos stickad mössa och en stor/lång stickad knallrosa halsduk!
Sen gick jag på Kulturnatta med Anno innan och såg b.la The Born och Melizza (lokalband)

Nästa helg är det öppet hus här i stan, och vi Es2or ska äntligen få uppträda på riktigt med våra egenskrivna schlagerlåtar.
Även konsert med Kristinehamns Musikkår nästa söndag, där jag kompar med elgitarr på Pink Panter.

MUSE LIVE WEMBLEY STADIUM 110910
Will I be there?
Ja, jag fucking hoppas det!! Biljetter släpps nu på fredag den 20 november och ska dra med mej Anton på det! Vi måste bara snacka om det först.
FATTAAAAA!!! :') JAG MÅSTE! Jag ska!

Cheers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0