Injustice is the norm

3 november 2009

Innan jag glömmer, så måste jag säga att min kära vän Mikaela fyller 17 år idag! :D Gratts till henne<3

Idag var vi på rättegång i Karlstad med klassen, inom samhällskunskapen.
Råttegången handlade om brott och det var rätt intressant.

Senare på dagen, när vi var tillbaka i skolan, snarare på sista lektionen som var gehösrlärar bröt jag ihop i skratt!
Det var så att våran musiklärare visade tydligt på tavlan hur man skulle skriva noterna så det bildade dur ackord, så tittade jag på Dennis papper som satt bervid mej, att han hade gjort raka motsattsen! Det roliga var att det var jag som inte fatta exakt hur vi skulle göra, så mitt i min lilla skrattattack så skulle läraren ta det en gång till lite snabbt för mej. Men, kunde jag lyssna? Hade jag tid? Nej, jag satt ju där och knep inne skrattet. Läraren: Emelie, kolla här nu då. Jag: japp! *skratt* han: *suck* Jag: okej okej, nu då!! *skratt*
ja, och så höll det på sådär! Till slut fick jag väl hela gruppen (som inte bestod av så många människor som tur var, som också är mina klasskamrater) att fnissa lite. Till slut gick jag in på en av skolans toaletter och fixade till sminket efter denna skratt-stund som sabbade det xD
haha, ja det säger ingenting nu bara såhär, men att vara med om det var .. egentligen inte så kul som det var exakt när det hände. (nu kom jag plötligt på mej själv) allt berodde på ren övertrötthet, har sovit jättedåligt inatt.

I helgen var det en vecka sen jag såg Muse, tillsammans med Teresia. Jag träffade som sagt i det förra inlägget en asgo trevlig kille vid namn Anton. Han var hos mej i helgen, från fredag till söndag. Och det var riktigt kul! Vi var på min kompis Jennifer's (+några fleras) Halloween fest, gick runt i stan så han fick se lite hur jag bodde, såna där mysiga kvällspromenader med utsikt över hela stan från "toppen" av alla backar. (bor i en mycket backig stad)
Ja, vi hade en trevlig och mysig helg tillsammans. Och vi ska förhoppningsvis ses snart igen!


I like you :*

Cheers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0