Torsdagen den 14 maj 2009

Ciao!
Nu är jag lixom trött på att vara sjuk, eller känna att jag har ett virus eller en bakterie i kroppen. Senast jag var hos doktorn och kollade mej med blodprov och allt så hitta dom inget. Alltså var det väl ett jävla virus.
Nu ska vi försöka få en tid igen. Vad är det som händer med mej.. åh.

Iaf, jag sjöng massa i skolan idag fasten jag inte borde ha gjort det. Så jag unnade mej med mycket té och vila när jag kom hem. För en gångs skull! Det är det jag behöver, mycket nu. Jag kollade på massa Muse och bara kände hur jag kunde slappna av och glömma alla skolarbeten och alla måsten.


Nästa vecka är vi lediga på onsdag, torsdag och fredag. Så gött! Och på tisdagen har vi andra delen i matte nationella 8.20. Första delen på matte nationella som vi hade i onsdags gick iaf hyfsat bra. Så jag hoppas att detta går minst lika bra iaf.
Sen på eftermiddagen ska vi i es1 kören uppträda i rasthallen med en låt som vi övade på för första gången idag! Hallå, lite kort varsel eller? :S Jaja, bara jag mår bättre i halsen då.

Idag hade vi även nationella engelska, speaking. Där vi pratade om ja, vad ska man säga... Typ vad man kunde prata om med sina vänner o.sv. Rätt svårt ämne faktiskt. Det gick väl hyfsat.

Det är lite roligt att jag säger vad som händer i helgen, vad jag ska hitta på med några och det ska bli så kul och bla bla bla och så händer det inte. Skulle ju tälta med några i helgen, men vi avstår det nu. Några va inte så pepp på det och ja, jag mår ju inte så jättebra så jag ska väl egentligen inte utsätta mej för tältning då när det är kallt på kvällarna änsålänge.
Men NU är det bestämt att vi, samma gäng ska vara hos Jessica på lördag. Det blir nice! :)

Så, ha en bra helg, alla! :)

Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0