Tisdagen den 5 maj 2009

Ciao!
Jag kom hem från Helsingborg i söndags kväll, och i hela helgen har jag haft fullt upp. Men nu har jag lite tid att vara här och skriva lite.

Det var trevligt i Hbg, träffade en mysig vän, Malin som jag också träffade i somras. Jag fick träffa några av hennes kompisar och så åt vi glass, kulglass köpte vi för 30 rikstaler! Svindyrt. Men det var det värt med trevligt sällskap och omgivning, vid havet :)
Men vi åkte ju faktiskt ner till Skåne för att pappa skulle på sin återklass-träff.

Veckan är fullbokad, som vanligt.
Imorn är det fiol igen.
Torsdag är det nationellt prov i engelska - läs och hör förståelse.
Fredag, prov i italienska och göra konditionstest, yippie.

Men sen till helgen blir det kul igen :D För då ska jag och Jessica och kanske Mickan till StorforsUKM där, där David och hans band spelar, så vi ska åka och se dom :D:D Sen spelar min bror där med fast på söndagen, fast han är inte lika kul att se, har ju sett dom uppträda många gånger, hehe.

Sen nästa helg igen efter det (blir det nog) så ska vi, ett gäng täla, grilla och ha det MYS! :D Det ser jag verkligen fram emot! :)

Vi repade med bandet idag igen och nu har vi faktiskt kommit en bra bit! Vi är typ halvvägs i låten som Felix har skrivit. Det låter jättebra!
Och på ensemblen så spelar min grupp 2 Gueen låtar, Under pressure och The show must go on. Jag sjunger och spelar gitarr på dem, (fast inte samtidigt, heheheee).

Och nästa vecka så har vi konsert med Gitarrorkestern på Christinateatern här i stan. Och snart så är det Estetfestivalen! Det ser jag ochså fram emot, det ska bli så kul!

Och just det, filmen som vi gjorde på vårt svenskaprojekt som jag nu tar upp igen, ska jag lägga upp på youtube, SNART ! Ja, snart jag glömmer alltid bort det men idag får jag nog tid.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0