Onsdagen den 20 maj 2009 - Love affect

Ciao!
Idag är vi lediga, p.ga nånting. Studiedag eller nåt. Sen är ju alla lediga på torsdag och fredag med, det är gött. Att vara ledig i 5 dagar, hehe, som ett litet lov.
Men eftersom att jag är småbesatt av att vara i skolan så blir det lite jobbigt. Men det ska bli skönt att vila upp sej.
Och i morgon är det min första dag på sommarjobbet :) Ska förbereda mej massa idag.

Igår var jag en sväng med Mickan och Anno på stan efter skolan innan dom skulle hem 18.10 med bussen. Jag orkade verkligen inte vara hemma en sån dag, och nästan ingen var hemma, så jag drog till Natalia ca 20.30 och var hos henne till ca 01.00. Vi hade jättekul, precis som förr. Jag har saknat våran vänskap så mycket.

Är det bara jag som har blivit dum i huvudet eller är det så att man påverkas på olika sätt av kärlek?
Borde jag säga nåt? Hur ska jag bära mej åt? Ska jag vänta?
Jag har svårare för att göra saker och ta tag i det jag måste göra. Eller nej, om jag vet att jag har något att göra så gör jag det, fortfarande. Men det är svårare. Att äta är ett rätt stort problem just nu med.
Jag blir mer instängd i mej själv på något vis och blir beroende av att vara mer med vännerna i klassen. Tycker det är tråkigt att vara hemma och familjen är på mej. Det är som att dom inte vet, eller har glömt bort hur det är att vara ung!
Jag blir mer känslig för att mottaga skrik och bråk.
Vill helst vara för mej själv så mycket som möjligt.
-Jag sköter hellre mej själv än att ha en frågande familj efter mej.
Love affect

Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0