Onsdagen den 20 maj 2009 - friendship

Jag måste bara göra ett inlägg för att jag älskar mina vänner så.
Så här kommer bilder på mej och några av mina bästa vänner, bara för att jag älskar er så mycket
<3



Jag och Natalia 2006



Emma och jag 2008



Jag och Patricia 2008



Jessie och jag 2008



Jag och Anno 2009



Jag och Kikki 2009




Jag och Felix 2009



Jessica och jag 2009



Jag, David och Mickan 2009



Jag och Jennifer 2008



Hanna 2008 (hade ingen bild på mej och Hanna tsm så därför fick det bli en enskild bild
på henne)



David 2008(samma sak här, så en enskild bild får det bli)


Om man kollar noga på tavlan bakom David på denna sista bild så är det minnen från våran första musikal december 2008.
Folk som skrivit på den går i es1<3  Jag är väldigt stolt över alla mina vänner, och jag är väldigt tacksam över att ni vill vara mina vänner.
Tack alla! (fick säkert inte med precis alla, men ni vet vilka ni är)

Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0