Fredagen den 1 maj 2009 - Valborg igår

Ciao!
Ja, igår var det valborg och det var fest ute vid Jutviken.
Men först var jag med några härliga människor på stan; Mickan, David och Richard. Jag och Mickan skulle möta Jessica som kom senare, med Felix också :)
Sen skulle Felix hem och Richard med efter ett tag. Jag, Jessica och David höll Mickan sällskap ett tag medan hon väntade på sin buss hem.

Jag och Jessica skulle cykla ut till Jutviken som ligger några kilometer utanför stan, men först så åt vi på stan och väntade på David som hade baslektion, så vi kunde hålla han sällskap ett litet tag till :)
Men sen drog vi hem och gjorde oss iordning och cykla ut.

Vi mötte Kristina, Dennis, Malin, Elin, Natalia, Fiffi, Richard (som vi var med innan på stan) och fler folk, som jag inte kände.
Det är så himla fint där ute, älskar horisonten och färgerna :')
Det var rätt kul, ända tills polisen kom. Ja, jippie. Först kom det 2 guys, sen kom det 2 till och typ "kollade till oss".
Efter det så drog tydligen några andra festare som var där, för dom pallade väl inte ha polisen efter sej...? Så vi drog också. Vi gick upp till grusvägen igen och tänkte vart vi skulle ta vägen. Några fick skjuts in till stan igen av någons flickvän, så jag och Jessica och Richard drog oss med in mot stan för att möta dom andra sen. Så vi höll oss på stan rästen av kvällen/natten. Kallt som as var det kan jag lova, fast det var ändå på nåt vis kul. Att umgås :) Fast det kunde vart bättre, om vi kunde vara hemma hos någon, men nejdå ><
Runt 01.30 orkade jag inte frysa mera så jag cyklade hem. Undra hur länge dom andra var ute och yrade :P

Ja, det var väl ungefär så min valborg var. Inte direkt som planerad, men jag slapp i alla fall att sitta hemma och tråka för mej själv.

Cheers
(här kommer lite bilder sen dagen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0