Måndagen den 16 mars 2009

Ciao!
Idag var jag på sommarjobbis intervjuen på Maxi, det gick bra, och man var tvungen att svara på några multiplikationstal! Insane.. ! Jag är ju så bäst på matte menar jag .. not -.-
Jaja hur som helst, så får man reda på om man fått jobbet om 2 dagar, alltså på onsdag, annars blir man reserv.

Och innan idag när jag skulle gå hem från skolan så såg jag en intervjuare och en kameragubbe som stog och intervjua nån, jag tränkte: äh jag bara går förbi. jajajajaja visst, lätt. De haffa mej alltså x'D Han skulle ställa "en enkel fråga", som löd: Vad är det bästa med livet? Jaha, så var man ju tvungen att stå där och svara helt spontant i kallt och blåsigt väder, så man såg ju inte så bra ut heller xD Jag svarade: Musiken! (och så är det ju :P) Sen så var det lite följdfrågor, typ som varför det o.sv. HAHAH fail på mej alltså!
Det var inte KLTV (Kristinehamns Lokal Tv) som jag trodde, nej det var SVT värmland..! tjoho! -.-

Jaja, det var väl allt, och sånt händer väl .... inte så ofta :P

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0