Fredagen den 6 mars 2009 - Inflyttningsfest

Hola!
I onsdags hade min käre vän Jessica inflyttningsfest hos sig för hon har flyttat in i lägenhet för nån månad tillbaka sen.
Vi har också haft ett födelsedagsbarn i klassen, Anno, som fyllde den 27 februari (om jag inte minns helt fel) så vi firade henne med på samma gång, så vi firade 2 saker samtidigt :>

Nu är det äntligen helg igen, så skönt alltså ;D Man känner jämt att man behöver det varje fredag eftermiddag.
Ska nog bara ta det lugnt, kanse träffa Kikki och Jessica i morn.

Min affisch på Matt Bellamy som jag beställde den 26 feb hämtade jag ut igår, alltså, så snyyyyygg :D:D *happy*

Skulle egntligen till Karlstad idag med Jessica och Kikki men Kikki hade inga pengar och Jessica skulle ha privat gitarrlektion kl 20.00, och jag var trött. Vi skulle gå och kolla på Rock Karusellen, men det sket sej då.
Jaja det får bli en annan gång :P

Cheers
Anno och Jessica
dessa mysiga människor var det vi firade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0