You're gonna feel my emotions coming

Lördag 20 juni

Igår jobbade jag från klockan 07.00 till 14.00. Och med det menas det att jag gick upp 05.30 och sov bara 5 timmar, eftersom att jag jobbade senpasset dagen innan. Vi var 2 per pass som tur var. Kön var borta vid bankomaterna på Maxi, konstant, och klockan var då innan lunch.
Det var t.om folk där innan vi hann och öppna. Sen var det bara att köra på i 7 timmar och kön minskade inte det minsta förens ca 13.30.
Men det är lite kul med, så att det inte kommer en då och då och köper, för nu fördrevs ju tiden väldigt snabbt och mycket eftersom att vi hade mycket att göra hela tiden.

När jag hade kommit hem och jobbat en hektiskt dag så åkte vi familjen ut till skärgården och köpte glass. Vilket vi gör varje midsommar, så det var en skön avkopplning efter dagen på jobbet.

På måndag får jag träffa min Jessica och Kikki! :D

Inatt drömde jag en hel dröm om min klass (alltså både esA och B). Vaknade ca 10.00 och somade om strax efter och vaknade ca 1 och en halv timme efter och märkte att jag hade drömt en helt ny dröm om klassen.
SÅ förfärligt mycket saknar jag er :'(

Jag har också kommit på att lovet kommer att går himla fort nu när man har nåt att göra varje dag med jobbet. Fast jag jobbar ju inte exakt varje dag, men ändå.
Och det är ju bra!
Sommar/höst planerna ser ut ungefär såhär just nu för mej:

-Ca den 11 juli träffa lite släkt som är mycket sällsynt
-15 juli åka till Stockholm på Jazzfestival med familjen, övernatta på hotell i 2 nätter och SHOPPA!
-1 augusti slutar jag förhoppningsvis mitt jobb, beroende på hur länge säsongen håller på,
och då ska familjen kanske åka till Danmark och hyra en stuga i en vecka eller nåt sånt.
-Förhoppningsvis ska jag se Ola Salo på en pianokonsert den 15 augusti med mina korvar, i Helsingborg
-Skolan börjar igen den 17 augusti
-11 oktober, Green Day konsert med Teresia, får åka till henne 1 eller 2 dagar innan konserten
-24 oktober, the special moment .....MUSE konsert med Teresia, och samma där, åker till henne 1 eller 2 dagar innan konserten
-  I november, åker kanske mamma och pappa till Thailand och med det menas det att jag kommer bo ensam hemma i en vecka då, för min bror går då på sin skola i Lunnevad och bor på internat





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0