She burns like the sun

Lördag 27 juni 2009

Nu har jag jobbat flera dagar i stekhetta. *PUHHHH* Och det blir även samma visa imorgon med.
Har legat ute och stekt i flera dagar nu med hemma på trädgården, det blev 2 timmar i förrgår, tror jag det var. Jag brände mina ögonlock ganska rejält :(
Sen har jag varit med Natalia en hel del de senaste dagarna, så skönt att vi börjar hitta våran vänskap igen <3

Men igår så var vi ett lite gäng hemma hos Nilsson och hade en liten minifest. Jag kunde tyvärr inte stanna så länge eftersom att jag skulle upp 6.30 och jobba 8.15. surt, men det lär ju hända fler gånger! :)
Vi lyssnade  på den låten som jag letat efter i flera år sen jag hörde den på MTV eller om det var Z tv och började gilla den på en gång, med the BloogHound Gang som jag inte vetat vad den hette, eller vilka som gjorde den! Så jag är mycket tacksam för igår, för nu vet jag äntligen vad den heter, och jag knarkar den! Foxtrot Uniform Charlie Kilo <3

Så nu är jag lagomt trött om man säger så. Känns som att jag inte har vilat eller sovit på år och dar. Dels p.ga att det är så varmt, och för mitt jobb.
Men skam den som ger sej :D Men jag ska lägga mej hyfsat tidigt ikväll. Börjar 12.30 imorgon.
Sen ska jag kanske träffa Natalia.

Jaa, vad ska man säga. Jag saknar estet sjukt mycket, och speciellt dej .....<3

ÅÅÅH jag är så himla festival sugen! Jag ska kanske på Pip (Putte i Parken, 4 dagars festival i Karlskoga, Nerke/Värmland) i augusti med ev Jessie :D Sen blir det Gästhamnsfestivalen här i stan i aug med. Och då ska jag se min brorsas jazzband igen, och ÄNTLIGEN få se Davids band, haha :D
Det ska bli sjukt kul!

Nu lägger jag upp videon till Foxtrot Uniform Charlie Kilo bara för att den är så bra!
Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0