M is for music

Torsdag 18 juni 2009

Ciao!
Idag ska jag jobba igen, i spöregn. Kul. Jag hoppas vi får stå inne idag iaf, det lär ju sälja bättre om man står inomhus när det spöregnar och är 12 +.
Och jag jobbar som jordgubbsförsäljare utanför Maxi bara för att poängtera så folk vet vad jag snackar om.
Och imorgon jobbar jag från 07.00 - 14.00 bara för att det är midsommar. Fast då är vi 3 pers per pass, annars skulle vi inte överleva stressen som är när folk ska ha jordgubbar på midsommarafton.

Igår var vi familjen + mormor som har varit här i över en vecka (men åker hem idag) till Karlstad en sväng och ah, shoppade lite.

Jag måste träffa mina vänner från estet snart. JAG SAKNAR ER! Det var en vecka sedan idag vi slutade skolan, och det regnade lika förjävligt då. Fast det är nog lite värre idag.

GODA NYHETER!
Muse's 5e album The Resistance släpps den 14 september!!! :D Och 1 månad och 10 dagar efter det ska man se dem live. Underbart! På tal om album, nu glömde jag köpa Green Day's nya album i Karlstad igår, bara för att det blev så stressigt *suck*. Jaja, men den finns ju på Maxi här i stan, så.

M is for Muse.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0