Lördagen den 6 juni 2009

Ciao!
I torsdags förbeställde jag och pappa biljett till Muse på Hovet 24 oktobeeeeeer!!! :D
Så nu har jag en ståbiljett, jag måse vara lyckligast! Nej, alla Musefans är nu lyckligast!!! MUSE WE LOVE YOU!!!
Längtar som en idiot nu! :D
OCH så ska jag och Teresia(som jag då ska på Muse med) på Green Day den 11 oktober! Fatta bästa hösten någonsin alltså! Det kommer bli så fett coolt och detta lär slå det mesta!

Har jobbat i 3 dagar i rad nu, är rätt trött och färdig i hjärnan känner jag. Nästa vecka på torsdag är det skolavslutning, hoppas på en redig estet fest då för att avsluta detta underbara läs år :D
Jag älskar er så himla mycket. Jag kommer sakna er under sommarlovet, vill inte ha lov, fast jag vill. Åh! Det kommer bli en sån underbar sommar med! :D



Cheers

Kommentarer
Postat av: Teresia

Hösten kommer bli SÅ BÄST! JAG VILL NÄSTAN ATT SOMMAREN SKA VARA ÖVER. Fast ändå inte. ;)

2009-06-08 @ 20:27:54
URL: http://teeresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0