And the reason is you

23 juni 2009

Igår efter att jag hade jobbat träffade jag Jessica, Kikki, Linnéa och Felix, och lite senare kom David.
Det var så kul att träffa er igen måste jag medge.

Vi satt ute i sommarvärmen på kvällen och rökte vattenpipa, de ritade fina teckningar, och vi lyssnade på musik. Och även lekte med Felix/Jessica's råtta Hedwig (som är en kille egentligen) som vi hade med ut.
Senare så gick vi in till Jessicas lägenhet igen, och på vägen så stoppade Kikki i de fina teckningarna de målade i random folks brevlådor, hahah så busigt! :D
Hemma hos Jessica igen så åt vi hamburgare medan vi väntade på att grabbsen skulle komma tillbaka från stan.
Och då när de kommit tillbaka så kollade vi på Hipp Hipp (så jävla bra ju! :D).

Sen skulle David hem vid 12.00 och Felix följde honom till bussen eller vad han nu gjorde. Sen kom tydligen båda tillbaka, för det gick ingen buss då. Och även inte vid kl 01.00. Så han fick sova hos Richard inatt.
Men innan det så skulle jag bege mej hemåt i sällskap av Kikki som ville ut på en promenad (sviiiiinkallt var det!)
och då var klockan ca 02.50. Så vi gick hem till mej och snackade massa på vägen och stannade utanför mitt hus. Och då märkte Kikki att hon hade fått ett sms från David, det var då vi märkte att han var i stan fortfarande, med Richard, och dom väntade "desperat" efter cigg hemma hos Jessica (för dom var tvugna att vänta, o komma tillbaka om 20 min, av olika skäl xD) så jag och Kikki bestämde oss för att gå och sällskapa med dom en bit, och det gjorde vi! Då var klockan ca 03.10.
Vi tog en sväng förbi Richard som bor ganska nära mej, sen gick vi till Jessica igen. Klockan var då 03.40 och vi fick komma upp allihopa i hennes lägenhet igen, och så kollade vi klart på Evita som vi hade påbörjat tidigare inatt.

Jag, David och Richard tog sällskap en bit hem sen senare och då var tiden 05.10 ca. Så jag kom hem 05.20, och precis när jag kom hem, solen sken, så skulle mamma gå upp för hon skulle jobba.
Jag var tvungen att förklara lite snabbt sluddrande, trött som jag var, varför det hade blivit så sent. (Jag hade mina hemliga anledningar) men hon vart inte arg som tur var, haha :P det är ju lov, så!

Men nu sitter jag här och klockan är snart halv 1, jag gick faktiskt upp vid 11.00 när mobilen ringde.
Så nu ska jag snart gå ut och sola och lyssna på Green Day's nya album som jag köpte häromdagen, SÅ BRA :D

TACK bästaste människor för dagen/kvällen/natten/morgonen, it could'nt be better :D
Har saknat er så mycket, så kul o ses igen :)<3



You gave me a sign as I wanted, and I'm really appreciate it.

--->Det finns en mening med allt. Och det visade sej även igår för mej. Tack.

Cheers


Här satt vi och myste på kvällen.
Så fin min skugga är, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0