Everything about you is so easy to love

1 juli 2009

Det blev hastigt bestämt i förrgår (måndags) att jag skulle åka till Teresia i Göteborg där hon och hennes familj är på sommaren i ett fett mysigt hus :)
Whatever så hittade jag och pappa jättebilliga bussbiljetter till Gbg från Karlstad, mycket billigare än från Kristinehamn. Så jag väckte Teresia med en överraskning att jag kunde komma till henne :D
Det blev en liten kortis (beroende på mitt jobb), men det är bättre än inget, och det var sjukt kul att träffas med :)

Första kvällen när jag kom fram så kollade vi massa på the best band, MUSE i några timmar.
Dagen därpå så tog vi en sväng i det sköna Göteborg (hihi) och sedan gick på Liseberg. Och ja, jag åkte mer än väntat, för jag är inte direkt någon karusellgalning.
Jag blev helt kär i Flumerider, och när vi åkte den för andra gången så bestämde vi oss för att göra rock-posen när de tar kort på en, och det blev skitbra så jag köpte ut den bilden för 59 :-  och den ska snart placeras på min vägg med lite citat runt om som vi sa genom färdens gång när vi åkte den.
Hahaha och andra gången vi åkte Kolorado på kvällen så blev vi dygnblöta! DÅ hade dom satt på alla vattengrejer som inte va på tidigare. Åh GUD va vi skratta, hahahahaaa!

Vi hade iaf en jättetrevlig och rolig dag i (minst sagt) värmen.

Samma kväll så fortsatte vi våran Muse-kväll med lite annat som jag hade tagit med mej.
Plötsligt har vi nog båda insett hur mycket Muse egentligen betyder för oss. Man kan inte sluta tycka om dem om man väl har börjat lyssna på dem, det bara är så. Och för varje dag som går är det ett steg närmre den 24 oktober, då det SMÄLLER!! :D


Lägger upp lite bilder sen dagarna (från Liseberg)

Utanför Liseberg, R.I.P


Hon var coolast!


Aså vi är så rock 'n roll i parisihjulet!


Balder, min största rädsla på Liseberg efter Kanonen.
Har lovat mej själv att aldrig åka den. Men med gott sällskap och lite övertalande så åkte jag den! Ja jag är stolt över mej själv! haha!


Efter många svettiga, roliga och blöta timmar så lämnade vi Liseberg kl 22.00
då det stängde.


"Det är så rock 'n roll"

Cheers och tack för dessa dagar, kunde inte bli bättre! :)
Och i oktober blir det konserter för fulla muggar! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0