And it's time we saw a miracle

Tisdag 7 juli 2009

Jag vågar inte erkänna för mej själv ibland att jag kan fortsätta blir "kär" i band. Sedan allt som hänt så känns det som att det numera är "fel" att älska ett band och att man egentligen borde ha vuxit ifrån "idol förälskelser" för länge sedan.
- Men Muse är något speciellt, de är oemotståndliga och bara helt fantastiska. Jag inspireras av dem och känns som att jag behöver dem för att ens kunna fortsätta med musik över huvud taget. Det har liksom varit som ett lyft för hela mej sedan jag upptäckte dem och det ångrar jag knappast.

Och nu är det lite mer än 3 månader kvar tills jag och Teresia ska se dem live. Första gången för mej, och andra gången för henne.
Det kommer bli så awesome och dem kommer rocka hela jävla Svea riket!
Tråkigt för alla som inte ska dit säger jag bara.

Just nu sitter jag inne på musicnotes.com och kollar upp lite Muse noter, fast jag stör mej extremt på att man inte kan se/lyssna på hela låten när det följer i noterna, antar att man måste beställa hem notböckerna med låtarna i. Men bortifrån det så är det rätt kul och jag funderar på att göra ett lätt arrangemang bara för skojs skull på Megalomania, till att börja med refrängen med den sjukt snygga stämman som jag bara älskar!

Ja, jag ville bara säga det :)

Cheers



Kommentarer
Postat av: Teresia

DE KOMMER ROCKA SÖNDER HELA HOVET! Hoppas de gör det :'D

2009-08-08 @ 01:38:49
URL: http://teeresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0