Fredagen den 27 februari 2009 - Ännu en ny skönhet

Ciao!
Japp, så är det. Igår var jag och min familj på 4Soundnattrea där och kollade till mestadel efter en ny gitarr till mej.
Jag hade kollat in en Epiphone - Les Paul Custom på internet på deras hemsida, men väl i affären så fastnade jag mer för Epiphone - Les Paul Standard, halsen kändes bättre att spela på o.sv. Egentligen inte så stor skillnad på dem, men man märker det som är bättre på en än en annan.

Men det blev ingen ny el gitarr för mej igår, vi avvaktar med det så ska jag prata med min gitarrlärare, och fråga om råd för en bra gura :>

I stället blev det denna fina skönhet som sagt i rubriken, en Squier by Fender akustisk gitarr med stålsträngar, den är uuunderbar rent ut sagt ;D

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0